معرفی موسسه ایسمک در ترکیه

معرفی موسسه ایسمک در ترکیه

شهرداری استانبول، به عنوان یکی از برترین شهرداری ها در کشور ترکیه، خدمات آموزشی مختلف را در سطح شهر برای علاقه مندان به آموزش های مختلف از جمله زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی، روسی و همچنین آموزش نرم افزارهای کامپیوتری و … را به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد. مرکز آموزش شهرداری استانبول ISMEK که در تمامی مناطق حتی در بعضی مناطق شامل چندین شعبه می باشد، دوره رایگان اموزش زبان استانبولی برگزار می کند که گواهینامه این مرکز برخلاف موسسات دیگر، بسیار معتبر و شناخته شده می باشد ISMEK در حوزه های دیگر مانند اشپزی، طراحی سایت، تری دی ماکس، آموزش زبان آلمانی، دسر و باقلوا، تکنسین کامپیوتر، مراقبت از پوست تکنیکهای ماساژ، صنایع دستی، مشاوره املاک، روابط عمومی، نقاشی، انگلیسی، خیاطی گلدوزی، فتوشاپ، اموزش زبان روسی، آرایشگری، حسابداری و اکثر رشته های فنی حرفه ای مدارک معتبر ارائه می کند.
بازهم خاطر نشان می کنیم، کلیه اموزشها بصورت رایگان می باشد.

این دوره ها حتی برای دوستانی که اقامت ندارند نیز در صورتیکه وقت مصاحبه داشته باشند، خدمات ارائه می کند. مهمترین مزیت این دوره ها گواهی معتبر آنها می باشد. برای استفاده مفید از این خدمات لازم است، تا از طریق وبسایت این سازمان وارد شده و با شماره کارت اقامت خود ثبت نام کنید و از انواع مختلف آموزش ها نهایت استفاده را ببرید. آموزشهای این سازمان عبارتند از:‌

آموزش زبان آلمانی
آموزش زبان ترکی
آموزش زبان روسی
آموزش زبان چینی
فناوری اطلاعات
صنایع دستی
آلات موسیقی
گرافیک و عکاسی
طراحی وبسایت
فوتوشاپ

و دیگر دوره های آموزشی

قابل ذکر است که نمایندگی های این مرکز در تمامی نقاط استانبول بوده و با مراجعه به سایت می توانید آدرس تمام آنها را بدست بیاورید.

https://m.ismek.ist

وارد سایت فوق شده و از قسمت Kurs Merkezleri می توانید مراکز و شعبات این مرکز را مشاهده کنید.

و از قسمت Programlar هم برنامه های آموزشی این مرکز را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *