قوانین اشتراک آب برق گاز ترکیه

قوانین اشتراک آب برق گاز ترکیه

تحصیل و زندگی در ترکیه
راهنمای زندگی در ترکیه

قوانین مربوط به اشتراک آب، برق و گاز در ترکیه

در صورت نقل مکان به خانه و یا محل کار مورد نظر، گرفتن اشتراک #برق، #آب و درصورت نیاز، #گاز و #تلفن ضروری می باشد. فرد #مستاجر و یا کسی که ملک را خریده است برای گرفتن #اشتراک باید شخصا اقدام نماید و یا با دادن وکالت نامه به شخص مورد نظر اقدامات لازم را به عمل آورید.

اشتراک برق

گرفتن اشتراک برق برای خانه ای که خریداری یا اجاره کرده اید، ضروری می باشد. اشتراک برق خانه ی قبلی را مسدود کرده اشتراک خود را به آدرس
جدید خود منتقل نمایید. برای ایجاد کردن قرارداد اشتراک با مراجعه به باجه های اداره ی برق منطقه اقدامات لازم را به عمل آورید.در اسنای این اقدامات به همراه داشتن بیمه زلزله(داسک) خانه ضروری می باشد و همچنین پرداخت تضمینات برای اشتراک برق ضروری خواهد بود.
هنگام به پایان رسیدن اشتراک و تحویل منزل مبلغ مورد نظربه شما بازگردانده خواهد شد.

اشتراک آب و فاضلاب

اگر در شهرهای بزرگ اقامت دارید با مراجعه به شهرداری و یا درشهرک ها سکونت دارید با مراجعه به شعبه های شهرداری ها به اشتراک آب و فاضلاب خانه اقدام نمایید. با پرداخت هزینه تضمینات اشتراک آب و فاضلاب محل مورد نظرتان فعال خواهد شد.

اشتراک گازشهری

اقدامات لازم برای اشتراک گاز خانه ای که اجاره و یا خریده اید با مراجعه به شرکت های پخش گاز شهری انجام دهید. اشتراک گازشهری خانه ی قبلی را مسدود کرده اشتراک خود را به آدرس جدید خود منتقل نمایید.
در اسنای این اقدامات به همراه داشتن بیمه زلزله(داسک) خانه ضروری می باشد و برای پخش گاز شهری پرداخت تضمینات برای اشتراک گاز ضروری خواهد بود.
هنگام به پایان رسیدن اشتراک و تحویل منزل مبلغ مورد نظربه شما بازگردانده خواهد شد.
اگر از کارت هوشمند گاز استفاده می کنید، نیازی به پرداخت هزینه ی تضمینات وجود ندارد. برای استفاده از کارتهای هوشمند با مراجعه به باجه های مربوطه کارتهای خود را شارژ نمایید.

اشتراک تلفن، تلویزیون کابلی، اینترنت و اشتراک ماهواره

برای اشتراک اینترنت، تلویزیون_کابلی، ماهواره و غیره خانه و یا محل کارجدید، با مراجعه مراکز خدماتی مذکوراقدامات لازم را به عمل آورید.
اقدامات اشتراکی را می توان شخصا، ازطریق تلفن و یا اینترنت، انجام دهید.
ارائه دهندگان خدمات دارای انواع مختلفی از بسته های ضمانت دار بدون ضمانت که هر کدام تعرفه های مربوط به خود را دارا می باشند. در اسنای اقدامات اشتراک، بسته یا تعرفه ی مورد نظرتان
را می توانید انتخاب نمایید.

 برای دریافت خدمات، گروه سرویس دهندگان شرکت توزیع کننده مذکورموظف به اقدامات نصب و راه اندازی هستند .
این کار با تعیین وقت قبلی از طرف شرکت انجام می پذیرد. درتاریخ و ساعت مقرر برای نصب نیاز به افراد مشخص در آدرس مذکور می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *