ده سایت و اپلیکیشن معتبر کاریابی ترکیه

ده سایت و اپلیکیشن معتبر کاریابی ترکیه

ده سایت و اپلیکیشن معتبر کاریابی

در حال حاضر بیشتر خدمات کاریابی و آگهی های استخدام از طریق اینترنت انجام می شود.

سایتهایی که در آن می توانید انواع آگهی ها، از استخدام راننده گرفته تا منشی و یا تخصصی تری حرفه ها را پیدا کنید.

  1. برای کسانیکه می خواهند حرفه ای شوند.

www.kariyer.net

یکی از سایت های پر مدعا در زمینه یافتن شغل. این سایت به همان اندازه که از کارجو حمایت می کند، از کارفرما نیز حمایت می کند. این سایت، شما را برای نوشتن یک رزومه خوب و قوی هدایت می کند. همچنین مصاحبه با افراد معروف، داستان موفقیت هایشان و همچنین رقابت های مختلف رو می توانید در صفحات این سایت پیدا کنید.

  • برای کسانی که دنبال شغل جدید هستند.

www.yenibiris.com

یکی از سایتهای قدیمی در زمینه کاریابی. شما می توانید در این سایت شغل مورد نظر در زمینه تخصصی خود را پیدا کنید. براساس شهر، براساس رشته تحصیلی و سایر.

در فیلدها هم کارفرما و هم کارجو می تواند براحتی به آگهی مورد نظر دست پیدا کند.

  • فیس بوک – دنیای کسب و کار

www.xing.com

یکی از سایتهایی که براحتی توانسته از دیوانگی های شبکه مجازی استفاده کند. بعد از عضویت در این سایت، شما به جای افزایش فالوور، برای کسب و کار خود استراتژی چیده و تلاش می کنید در این زمینه پیشرفت کنید. شما می توانید اعضاء شرکتی که می خواهید کار کنید را به لیست دوستان خود اضافه کرده و کاری کنید تا آنها به شما توصیه نامه دهند و سفارش شما را یکنند. شما با یک شبکه اجتماعی با کلاس، به راحتی به شغل مورد نظر خود دست پیدا خواهید کرد.

  • راه حلی برای نسل جدید

www.elemanonline.com.tr

این سایت که در میان پلتفرم هایی که به دنبال کار و یا کارگر هستند جای گرفته، شما با دیدن تعداد فیلدهای کاری مختلف تعجب خواهید کرد. هم آگهی های کاری در این سایت به روز و زیاد می باشد و هم شما به راحتی می توانید درخواست خود را برای آگهی مورد نیازتان بفرستید.

  • برای کسانی که به دنبال شغل مطمئن هستند.

www.secretcv.com

سکرت سی وی یکی از قدیمی ترین سایتها در این زمینه می باشد، این سایت به شکل جدی به بحث امنیت و اعتماد بها مید هد و شما می توانید با آرامش خاطر به آگهی دهندگان این سایت اعتماد کنید.

  • شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی با گذشت هر روز، مشهورتر و محبوب تر می شوند. فیس بوک، توئیتر و سایر شبکه ها، تبدیل به محلی برای اعلام آگهی های شغلی شده است. اگر چشمهایتان را خوب باز کنید، برای شما هر صفحه جدید، می تواند یک فرصت شغلی جدید باشد.

کوتاه سخن آن که قدرت شبکه های اجتماعی رو دست کم نگیرید.

  • فضایی که هر کس به آن اعتماد دارد.

www.tr.linkedin.com

سایتی کاریابی که به اندازه لینکداین معروف باشد، بسیار کم است. لینکداین که سازماندهی شده تر از سایتهای دیگر است، نسبت به رقبای خود مزیت های بیشتری دارد.

پروفایل کارفرما و کارجو، رزومه هایی که مدام به روز می شود، برای هر دو طرف فرصت های کاری زیادی را به راحتی مهیا می کند.

  • دولت در دنیای اینترنت نیز دست برد.

www.iskur.gov.tr

کسانیکه برای اولین بار دنبال کار میگردند، اولین محلی که به ذهنشان می رسد ایش کور است. ایش کور به فعالیت خود از طریق اینترنت ادامه می دهد. فقط این سایت که یک سایت دولتی هست، به اندازه رقبای خود فرصت های کاری ارائه نمی دهد. ولی با این حال هر شهروند ترک جویای کار، قطعا در این سایت عضو شده است.

  • یکی از سایتهایی که انسانها را به دنیای کسب و کار هدایت می کند.

www.kariyezirvesi.com

در این سایت علاوه بر آگهی های کاری، شما می توانید نظر افراد متخصص را هم پیدا کنید. همچنین برای کسانی که برای اولین بار وارد دنیای کسب و کار می شوند، مقالات مختلفی در این سایت وجود دارد. به دلیل وسعت موضوعاتی که به آن می پردازند و شلوغی صفحات، زیاد مورد توجه واقع نمی شود.

  1. سایتی برای کسانی که به دنبال کارمند هستند.

www.eleman.net

این سایت که در حال توسعه می باشد بیشتر اصناف و کسب و کارهای کوچک را مورد هدف قرار داده است. تامین نیروی کار ساده برای کسب و کارهای کوچک، کارگاه ها و اصناف.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *